Ahad, 24 Julai 2011

kalau korang nak twu..ni eika.. budak ni bersahabat ngan mimi..memang kamcing sangat.. juga budak asmara..eh, budak asrama..tersilap plak..huhu... dia ni suka bebeno bawak henset gi sekolah.. kena rampas nanti padan muka.. haha... nak mesej ngan buah hati laa tu... huhu.. aritu ade spotcheck.. tapi kelas sebelah dulu.. cuak muka dia.. kelam kabut..mane nak sorok henset ni.. last2 cikgu tak check pon kelas kitaorang.. pelik kan..?? ini kerana fara da tabur garam, gula, ajinomota, maggi cukup rasa dan segala perencah di sekeliling kawasan kelas kami.. hehe... gurau saja...=) dulu, fara kenal eika ni..dia seorang yang pendiam...tapi..bila dah kenal dia betol2...tak boleh go.. yang tak boleh go nye time dia ketawa... terkujut fara mendengarnye.. takde kuat lagi ke..?? cover sikit weh.. =D
eika...eika...